Germany- Poland


Kelionėje nutiko tieeek daug įvykių, kad net neįsivaizduoju kaip juos visus papasakot. Pradėsiu nuo to, kad pirmąją naktį praleidom važiuodami autobusu iki Oslo. Atvažiavę į Oslą pasiėme keltą/laivą į Vokietiją, kuriame praleidome antrąją naktį. ” Laive/kelte” buvo labai daug užsiėmimų kaip žaidimai automatais, diskoteka, apsipirkinėjimas, tiesiog chillinimas ant denio, maudymasis baseinuose ir t.t.

Viešbučiai, kuriuose praleidom kitas naktis, buvo tikrai labai labai geri, o net dvi naktis aš ir Jorid gavom pačius geriausius kambarius, nes ten kažkokios problemos buvo, kad mum turėjo pakeist kambarius! Tai gyvenom kaip….PRINCESĖS….:D

Gal trim dienom likus iki kelionės pabaigos, visai netikėtai iš vieno vaikino gavau žaisliuką, kurį tam tikrom priežastim aš ir Jorid pavadinom karamele:D!

Na, žinoma, kaip ir visur bei visada, niekas neapsieina be ” miegojimo nuotraukų”! Kadangi šitam post’e matote nuotraukas tik iš mano iPhone, bei mano fotoaparato, nuotraukų nebus daug, nes jei norėčiau gauti visas, reikėtų laukti labai ilgai, o laukti kiek žinau jums nepatinka:)

Trečiają dieną Lenkijoje gavome visiškai laisvą, bei visi ją paskyrė apsipirkinėjimui! Kadangi mus paleido pačiam centre, tarp didžiausių prekybos centrų, buvo tikrai nesunku praleisti pinigus… Vėliau tą pačią dieną aplankėme druskų kasyklas. Kadangi jau buvau ten buvus kartą prieš tai, nebebuvo taip įdomu kaip pirmąjį kartą, bet vistiek žavėjo:)

Kadangi apsipirkinėjom tiek pat tiek Berlyne, tiek Lenkijoje, kiekvieną apsipirkinėjimo dieną, bei kiekvieną sustojimą neapsiėjome nenuėję į mūsų mėgstamiausią Starbucks, ir mcdonald! O ir šiaip, maistas viešbučiuose buvo tikrai geras, ir niekas neliko alkanas!

Kadangi mano iPhone visada buvo labai populiarus draugų tarpe, kurie žinodami kodą, visada padarydavo mažiausiai 20 nuotraukų, taip kad nekeista, kad ir po kelionės, Jorid nuotraukų skaičius viršino limitą…

Ne ką mažiau atsilieku ir aš …

Na, o dar daugiau nuotraukų kurias radau, tai buvo su įvairiais žmonėmis, bei tikrai gan keistom veido išraiškom, priverčiančiom nusišypsoti kiekvieną!

Na, o kas aišku visiem, daugiausiai nuotraukų visokio šlamšto, kurį net sugdamas galvą nepriskirtum prie jokių kategorijų. Na, bet jeigu papasakojus apie keletą nuotraukų, tai apačioje esančiose nuotraukose pamatysite vaikiną, su merginos maikutę ir užrašu YOLO, kurią jis gavo per savo gimtadienį..:D Toliau matysite vaikiną su tona pudros (mat vaikinai užsimanė pasipuošt…) O nuotraukoj, kurioje matosi tik žalia/mėlyna/violetinė dėmė, yra mano ranka, bei ant jos didelė mėlynė ( mat aš naktį šokdama ant ” lovos” nušokau ant grindų, nematydama kur randasi lova”..) Dar toliau yra mano nudeginti pirštai, o už kadro ir mano mėlynos kojos, ir kiti sužalojimai.rgt

12 comments
  1. super said:

    Labai sudomino, nuostabus blogas šis!

  2. G said:

    Labai fainas įrašas:)

  3. Laura said:

    Sveika! Neįšsigąsk tiek daug teksto:D Tai va, pirmą kartą rašau komentarą į tavo blog’ą ir apskritai tau, tai tas komentaras bus toks ką žinau koks:D tiesiog apie viską. Tavo įrašus skaitau jau seniai.. Tikrai seniai. Kai dar turėdavai tą savo prieš tai buvusi blog’ą (nepamenu, kaip ten jis vadinasi:D) visada skaitydavau. Laukdavau kiekvieno įrašo, skaitydavau susidomėjusi ir stebėdavausi, kad esi tokia šauni, linksma, šiek tiek pakvaišusi mergina ir nebijai būti savimi! Džiaugiuosi, kad yra tokių žmonių. Tai kvaila, bet kartais net atrodydavo, kad visa tai kas nutinka tau, būna ir man. Ta prasme, kad lyg būtume draugės ir kiekviena diena leitumėm kartu:D Ok, žinau, tai tikrai durnai nuskambėjo, bet negalėjau nepasakyt….:DD Be to, žinau, kad tai esi girdėjus jau milijonus kartų, bet esi labai graži. Tikrai labai graži 😀 Patinka man tavo aprangos stilius. Išsiskiri iš kitų savo šypsena ir išraiškingumu nuotraukose, kai kurios tikrai verčia nusišypsoti, skaitant įrašus:) Aišku, yra tokių, kurie sako, kad tu pasikėlus ir bla bla bla…….. Bet ką aš žinau, nebendravau su tavimi, bet tikrai man tokia neatrodai.Tai va. Nežinau kodėl būtent dabar sumąsčiau tau parašyt. Ai nors ne. Meluoju. Žinau!! 😀 Mane patraukė šitas tavo įrašas. Nors atrodo, kad jis niekuo neišsiskiria iš kitų įrašų, bet kažkaip man jis pasirodė labai įdomus ir kitoks nei kiti. Labai daug informacijos apie tavo kelionę, apie tai kaip tu leidi laiką, ką mėgsti valgyt 😀 ir t.t.t.t. Aišku dar tas video. Toks cool! 😀 Tikrai vienas iš geriausių įrašų. Manau, ilgai teko pasėdėti prie jo, bet tikrai buvo verta! Atrodo prieš pradedant rašyti, norėjau tiek daug pasakyti, o dabar kai skaitau atrodo nieko nepasakiau.. 😀 krč, beeeeeeeprotė esu:DDDDDDD man linksma. Šiaip esmė visos šitos mano rašliavos ilgos ir nuobodžios buvo ta, kad esi NUOSTABUS ir laaaaaaabai ĮDOMUS žmogus ir dievinu tavo video! Kas dar apie video, tai galėtu jų būti daugiau:(( nes dabar tai tikrai labai retai kada sukuri koki nors. Nors suprantu, kad gal nėra kada kalbėt į tą ekraną, bet manau, kad tikrai labiau pagyvintu tavo įrašus, jei būtų daugiau video. Nes kai dabar įkeli koki tai iškart mano reakcija ”WOW! Laukia kažkas įdomaus.”.Nes fainiau kai tu viską pasakai gyvai, negu kai reikia skaityt. Tiesa sakant aš kartais net tingiu :DDD Bet jokiu būdu nesakau, kad nuobodu skaityt. Įdomu. Tikrai įdomu. Ir nuotraukos nesveikai gražios. Ok, užteks. Nusišneku jau. Jau seniai nusipezu bet nesvarbu:DD Sorry, už tai kad sugaišai tiek laiko skaitydama čia viską, jaučiu net nesupratai apie ką iš vis kalbėjau:DDDD Kaip pirmokė parašiau, bet žinok, kad man 17. Taip taip, aš sena jau:DD ok. Viskas. Baigiau. Gal dar kada parašysiu, bet ką nors gerokai trumpiau. Čia man kažkas užėjo. Ok, durna aš :DDDDDDDDDDDD Linkėjimai! IKI! (:

    • Airingut said:

      OOOOOOOOOOOOO DIEVE!! Žmogau, kad ir kas tu tokia bebūtum, tu man iš šito nuostabaus komentaro pasirodei labai nereali, ir tu mane pati labai labai sudominai! Pasakysiu tik ačiūūū, didelis nuoširdus ačiū, ir NETRUKUS MAN PARAŠYK Į FACEBOOKĄ, PRAŠAAAAAAAAAAAU !

  4. ............ said:

    Tu esi nereali.Galiu pasakyt kad nors esu bernas bet tavo įrašai visada įdomūs.Ir patikėk tu iš visų mano pažįstamų esi įdomiausia asmenybė nors nedaug tave pažįstu bet tavo blogą žiauriai senai seku ir tu kažkuo trauki nes tau galima jausti baltą pavydą nes tu gyveni nuostabiai! ir jeigu man reiktų skaityt sau daug artimesnių žmonių blogą nemanau kad jie būtų tokie įdomūs žodžiu iki toliau kurk ir lauk komentarų 😀 IKI

    • Airingut said:

      Vau, visų pirma, labai nustebino, ir šiandien dar sužinojau, kad dauguma VAIKINŲ skaito mano blogą:O O dar toki komentarai… Ačiū tau labai, iš visos širdies:) Ir tikrai norėčiau su tavimi susipažinti artimiau, galbūt ir dingtų tokia nuomonė:D Ačiū tau, labai!

  5. an said:

    “Nesuprantu kodel vaziuosim is Vokietijos i Lenkija..” Tu tikrai tokia kiaura ar tik apsimeti?

    • Debile, mes is Vokietijos vaziavom i lenkija, o tada atgal i Vokietija , dusk duxe

Leave a Reply

