Hello there


Sveiki ir vėl! Šiandien nebuvau mokykloje, nes vietoj to, važiavome aplankyti kitą miestą, kuriame nagrinėjom elektrą, bei kaip ji veikia. Buvo gan nuobodu, bet kaip kada ir tikrai įdomu:). Bet apie tai manau padarysiu kitą įrašą, nes turiu labai daug nuotraukų, kurios tiesiog prašosi būti parodomos:)

Na, o aš vėl čia todėl, kad dabar sėdėdama viena namuose, ir klausydama bene klausomiausia dainą ( Gangnam style ) užsimaniau parašyti į blogą. Rytoj paskutinė diena mokykloje ir pagaliau atostogos! Nors mokslo metai ką tik prasidėjo, man jos visai neprošal! Na, o per atostogas mes su klase vykstame į Vokietiją bei Lenkiją nagrinėti istorijos. Kadangi aš tokioj ekskursijoj buvau ir pernai, šiemet labai abejojau, ar ten noriu, bet paskutinėm dienom vis labiau ir labiau mane ten traukė, vien dėl miestų, dėl veiksmo, ir šiaip dėl žmonių, su kuriais važiuosiu! Taip kad vos ne vos išsiprašiau mamos, bei sekmadienį naktį ištarsiu ” Čiau, Norvegija” ! Džiaugiuosi, kad penktadieniais lengvos pamokos, ir laikas prabėga greitai, taip kad laukiu nesulaukiu, kada išgirsiu paskutinės pamokos skambutį, bei lėksiu namo!

Dėl blogo rašymo aš ir vėl nusivažiavau ir vėl atsiprašau, taisysiuosi!xo

Leave a Reply

