Hello again


Kadangi tikrai ilgai nerašiau į blogą, jau net neatsimenu visų dienų, ir ką jose veikiau, tik turiu nuotraukas. Pastarąsias dienas leidau su Gretule, ir dar nebuvo nakties, kad miegočiau viena. Nuotraukos iš paskutinio karto akriukį su Greta:

 

Na, šią vasarą save galėčiau drąsiai vadinti ” varle keliauninke”. Nepaisant miestų, miestelių, kaip Kaunas ir Marijampolė, kuriuose jau beveik gyvenu, taip pat spėju atsidurt ir pajūryje. Šį kartą ten buvau su Gabija, bei jos mama. Buvome tik tris dienas, ir oras nepasakyčiau, kad buvo fantasiškas, bet svarbu pabuvom bent kelias valandas prie jūros:) 

Kadangi kaip minėjau, kad kol kas nebuvo nakties, kada miegočiau viena namie, mano namus būtų galima pavadint kaip aš mėgstu ” nakvynės namais”!!!:D Kiekvieną mielą naktį pas mane pilna žmonių, groja muzika, bei trankosi durys:D Jei ne visi pas mane-tai aš pas ką nors. Kelios nuotraukos iš nakvynės namų ir šiaip mano kelionų po Lietuvą:

17 comments
  1. heyo said:

    omg airinga, sustorek, man pavydu:(*

  2. high5 said:

    tobulai atrodai 2 nuotraukoj. pavydaaas.

  3. Gab said:

    figura tavo tai tooooooobula, xoxo pavydas ;s

  4. anonimas said:

    Airinga, o tu tą savo baltą planšetinį kompiuterį vėžiojies visur? Tau ir kitur veiikia internetas?

  5. karamele said:

    norim įrašų kiekvieną dienąą!
    p.s. čia nereikalavimas, čia maldavimas 😀

  6. Besidominti said:

    Patartum pirkti plansetini kompiuteri? Papasakok ar patinka ir t.t. 🙂

    • Airingut said:

      Patarciau, tikrai geras daiktas. As pvz dabar ji visur tampausi, nes ziauriai patogu, ir kadangi daug kur gaudo wi-fi, tai tuo labiau.:D visokios programeles ++

      • :)) said:

        O koks modelis plansetes?:)

      • Samsung galaxy tab2

  7. labas said:

    aIRINGA,norejau taves paklausti del to lieciamo balto kompo kur tu ji turi. as taip pat ji turiu. kookias programeles geriausia atsisiusti?

  8. Bela said:


    Kaip vadinas šitą kava?:)

  9. Ugne said:

    Tau ziauriai faina, kad mama tiek daug leidzia ! Pvz, daryt plotus pas save namie kiekviena nakti kam nors nakvot, vazinet po visa LT ir tt.. AAA as daug ko negaliu daryt vien del to, kad mama neleistu:(

Leave a Reply

