My lovers


Jau ne vienas mėnesis, kaip aš įsimylėjus… Įsimyliu kas kart pamačius kokį ledinį motociklą! Ir iš karto galvoj pasipila vaizdai, kaip aš pati jį vairuočiau… Turbūt viskas prasidėjo nuo to, kai susipažinau su daug naujų vaikinų, iš kurių dauguma turėjo motorelius/motociklus/scooterius/mopedus, ir daug laiko praleidau sėdėdama ant jų. Po kiek laiko jie mane pradėjo pačią mokint, ir iš tikro, visko buvo… Vieną kartą net nukritau, bet ačiū dieve daug žalos niekas niekam nepadarė:D

Turbūt nuo tų dienų ir užsikrėčiau tokia manija, ir tokiu noru turėt motociklą. Lietuvoj gal ir ne taip reikalingas daiktas, bet Norvegijoj tikrai jo reikia. Vis dažniau ir dažniau nenuvykdama į vietą, galvoju, kaip būtų lengva, jei po ranka būtų jis.

Na, turbūt mano mamą šitos kalbos jau ” užkniso iki gyvo kaulo ”. Viena iš didžiausių problemų, kodėl kol kas negaliu laikytis motociklo teisių, tai dėl to, nes jos kainuoja tikrai labai labai daug, ir palyginus su lietuviškom kainom… Tiesiog galvoji ” kodėl?!”… Bet kitą vasarą užsibrėžiau sau tikslą, kad tikrai turėsiu teises, bei patį motociklą. Visą vasarą bandysiu dirbt, bei siekt gan didelės sumos, bet vistiek jį pasieksiu! Na o dabar, pavarvinkit seilę kartu su manim:

 

Visada galvojau, kad jeigu turėsiu motociklą ar ką nors panašaus, tai turėsiu tik ” Vespa” scooterį. Man jie tikrai labai moteriški, ir labai gražių formų, bet pasiskaičius daugiau, supratau, kad šie scooteriai labiau tinka mieste, nes dažniausiai jų greitis neviršina 80, ir gale negali sėdėt dar vienas žmogus. Tuo mane jie ir nuvylė, taip kad po ilgų sprendimų, vis dėl to nusprendžiau, kad norėčiau normalaus bei greito motociklo, ant kurių būtų dvi vietos! Naaa, o dabar ir vėl prisižiūrėjus visokių grožybių, trečią valandą nakties, sakau jums labanaktis:*

14 comments
  1. Jovanis said:

    Tikrai gerai turet motocikla, o tu kurio noretum tokio kaip sitose fotkese ar kitokio tipo? Sekmes taupantis ;>

    Benjamin Braxton – In The Air;

    • Gyvenime iki tokio nesusitaipyciau! Nebent iki to pirmo:D

      • Jovanis said:

        Kas ten, nebrangiai kainuoja jie, toks pat kaip priespaskutinis kainuoja “tik” 14000lt ;D

      • EIK EIK?… tas pirmas tiek kainuoja, dar galvojau apie jo pirkima!

      • Jovanis said:

        Nu geriau paieskojus ir rastum uz 15000lt normalia britva, nu maximum iki 20000lt tai tikrai ahujiena britva iseina, bet labiau svarbu teises zinoma, o tai dar nenusprendei kur laikysi teises norwegijoje ar Lt? Sekmes! 🙂

      • Manau laikysiuosi 49cc lietuvoje, mokinsiuosi KET per internetą ir knygutę, ir iš karto eisiu į egzaminą 🙂 Kad nereikėtų praktikos, ir kuo trumpiau 🙂 O kitais metais gal išeis 125cc:)

      • Jovanis said:

        Okai, didziausios sekmes Tau ;)*

      • Ačiū labai 🙂

  2. meg said:

    Nepyk uz mano nuomuone, bet tos “britvos” jei taip galima jas pavadinti nemanau ar tinka merginoms… bent jau as isties taves neisivaizduoju ant jo. o siaip noreciau sugriauti ta mita apie vespa. viskas, zinoma priklauso nuo motociklo galingumo. na ten 50cc tikrai nepaleksi, bet jei jau investuoti i vespa tai manyciau palaukti metelius ir nusipirkti galingesne, kad ir 125cc.. ir lekia tikrai gerai, turiu as ir tevas. , ir tikrai pirmasyk girdziu kad negali vezti zmoniu su vespa. tikrai normaliai pabirbia ir su 50 cc, kai gale sedi koks 80kg zmogus 🙂 na nezinau, tesiog man vespa-idealus zaisliukas merginai 🙂

    • Na taip, suprantu! 😀 Bet save jau įsivaizduoju ant tų britvų, nes sėdėjus pati ne kartą, ir važiavus..:D Man irgi jos tikrai labai labai patinka, bet jų galingumas… 😀 Nežinau, dar nei karto kad ir parduotuvėj, nemačiau kad ištrauktų daugiau nei 80 :O Aš ir ieškau kažko tokio, kad butu 125cc, man užteks kol kas:D Ir be to.. Vespos daug brangesnės, ant jų ne taip įdomu važiuot, nes nei į šoną palinksti nei ką:D Bet eeei, padėk man nuspręst:D!

  3. meg said:

    na ir kieta tu merga 😀 net nezinau ar galiu tau kuo nors patarti, nes galima sakyt tai du skirtingi dalykai. as manau kad mopedai, kad ir vespos patogiau nei britvos (ne faktas, nes nebandziau) , nes vaziuojant mopedu ir kojos patogesneje pozicijoje, nei “apzergus” britva, na tesiog ir nugaros padetis nelabai patogiai atrodo bet aisku visu norai ir nuomuones yra skirtingos. mano vespa 125cc laisvai pjauna ir 110, bet del tavo ir kitu saugumo didelio greicio kaip ir nelabai reikia. 😀 joo, vespos brangios, bet siaip zinai kad moki uz kokybe, na prisideda dar kaina ir uz varda, aisku 😀 bet mano nuomuone japoniski, kinietiski ir t.t.. vistiek ne tas pats kas italiski … 🙂 anyway, visu pirmiausia jei jau bandei draugu britvikes, isbandyk ir vespa, pati nuspresi kas tau priimtiniau ir patogiau :)) p.s. sekmes pasirinkime, ir dar jei neturi teisiu sekmes laikyme, nes tikrai tikiu kad islaikysi 🙂

    • Va dėl teisių šiuo metu kyla dar daugiau problemų, ir tik galvos skausmai! 😀 Kiek laiko reikia išlaikyt teisėm? 😀 Nes aš vasarą būsiu du mėnesius Lietuvoj, ir man žymiai geriau būtų ten jas išlaikyt, nes Norvegijoj kainuoja apie 10 000 lt… Tai taip žinai..:D O be to, man greičio tikrai reikia, bet dabar labai sumėtei čia mane tarp Vespos 125cc ir britvos kokios.. AAAH.. Na kol kas tai aš turiu išsilaikyt teises, taip:D Ir ačiū, už sėkmę:D

  4. meg said:

    aj jo, be to dar tikrai neskubek su moco pirkimu, nes praktiskai rudeni dauguma parduoda motociklus, ir manau jei nori ne visiskai naujo is salono , tai tikrai “islys” koks neblogas variantas 🙂 ir dauguma buna visai nauju

    • Su pirkimu dar neskubu, bet su teisėm pats laikas man pasiskubint, ir pilnai viską išsiaiškint! 😀

Leave a Reply

