Love you


Šiandien įėjau į blogą, ir pamačiau tikrai labai greitai kylantį kiekvienos dienos peržiūrų skaičių! Na, o paėjus dar žemiau, pamačiau, kad mano visas peržiūrų skaičius siekia 100, 000 !!! Labai nudžiugau, nes kaip žinot, bloge stengiuosi rašyt kuo dažniau, bei įdomiau jums. Na žinoma, būtų daug geriau, jei sulaukčiau daugiau komentarų po įrašais, o po šituo įrašu norėčiau sulaukti komentarų, kuriuose aprašytumėte jūsų nuomonę apie blogą, trūkumus bei pliusus.

Didelis AČIŪ, kad skaitot mano blogą:*

;

8 comments
  1. Viktorija said:

    Na tavo blogas manau minusu neturi! Jis tikrai ydomus, jame gana daug ivairiu nuotrauku ir t.t.Labai dziaugiuosi jog rasai bloga ir jo neapleidi! Saunuole Airinga, taip ir toliau! 🙂

  2. Gerda said:

    Aš irgi manau, kad tavo blogas minusų neturi. Visada man jis patinka, visi įrašai super, o ypač nuostabios nuotraukos! Taip ir toliau, Airinga. :))

  3. Lina said:

    Tavo blogas tikrai idomus, skaitau kiekviena diena nes man patinka tavo postai 🙂 taip ir toliau! ir nebandyk jo nutraukti nes turi tikrai daug skaitytoju 🙂 sekmes!

  4. Meilė said:

    Man tavo blogas tai pat labai įdomus ir labai patinka. Kartais ateinu dar kelis kartus į dieną pažiūrėti, gal ką nors pataisei ar įkėlei naujų nuotraukų. Rašyk toliau, neapleisk jo! Didelės sėkmės tau. :*

  5. Simona said:

    Tavo blog’as siaip laabai tikrai fainas. O labiausiai is visu patinka tai vblog’ai! Taip ir toliau, Airinga, daryk, kaip viska darei, nes blog’o rasyme, tau sekasi puikiai :*

  6. Nety said:

    Pritarsiu visoms auksciau rasiusioms: blog’as puikus ir minusu tikrai neera! Labai patinka nuotrauku kokybe, rasymo stilius ir visaa kitaa super! Saunuole keep going! 🙂

  7. Gintarė said:

    Pastabos: atrodo, kad įrašai kartais rašomi paskubomis, ne visad įdomios temos, galėtum okįnuotykį per vakarėlį aprašyti, o ne tik ,,buvo laabai linksma ir pan.”.
    Šiaip man tavo blogas labai patinka, apsilankau gal 2-3k. per dieną vildamasi pamatyti naują įrašą, tik va vienu momentu buvo smūkęs blogas, bet db vel viskas ok. Daryk daugiau įrašų, labai patinka man.

  8. :* said:

    Labai fainas blogas… Žiauriai gražios nuotraukos!!! Į dieną gal kokius penkis kartus einu į tavo bloga ir galvoju gal ką naujo parašei :DD Juokingai sakamba 😀 Minusu aas tai nematau viskas labai fainai… Galėtų būti daugiau nuotraukų man labai patinka nuotraukos 😀 Tai gi tašyk į dieną penkis kartus į bloga… 😀 JUOKAUJU 😀 SĖKMĖS RAŠANT :D**

Leave a Reply

