Hate to be sick


Aaaaa antra diena namie, ir kuo toliau tuo labiau galvoju kad išprotėsiu!!! Labai nėra ką veikt. Vien tik miegu, valgau, žiūriu filmus. Toliau vėl miegu, valgau, žiūriu filmus….. Šiandien jaučiuosi žymiai geriau nei vakar, ir visai mielu noru rytoj eičiau į mokyklą… bet mama sakė kad dar neisiu, ir visą savaitgalį teks praleist namuose. :S Baisu. Vakar iš neturėjimo ką veikt, sugalvojau peržiūrėt senesnius nuotraukų diskus. Kaip pastebėjot, blog’e lankiausi jau seniai, ir pagalvojau reikia bent kažką parašyt, o kadangi sėdžiu namie, nėra ką, tai įdėsiu kelias nuotraukas, ir papasakosiu kokį įdomesnį įvykį, ar šiaip galėsit paieškot skirtumų, kaip atrodžiau ankščiau ir dabar, haha!

Gražiausia mano viso gyvenimo nuotrauka♥

Image

Hahaha! Kažkada savo gyvenime turėjau geriausią draugę. Atsimenu, vieną kartą norėdama su ja susipažint, kieme laukiau prie jos tvoros, kad pasakyčiau labas. Jau pačią pirmą dieną pasikvietė į svečius, ir pradėjo žaist barbėm. Ech, kaip lengva vaikystėj būdavo susipažint… Su ja praleisdavom kiekvieną dieną, bežaisdamos barbėm, maudydavomės baisenuose, žaisdavom ” namais ” ir išsigalvodavom nematomus vyrus! Ot, tai laki vaizduotė. Na, o po kelerių metų, kaip niekada negalvojau kad nutiks, mūsų draugystė visai išsiskyrė. Toliaaau, mes čia stovim prieš ” Laumės juostą”. Mat, buvau daininkė, gal kokius 4 metus!!! Nelabai ką atsimenu iš savo ” daininkės karjeros” bet kaip suprantat, ko tik išbandžius nesu… haha!

Image

Kiekvieną vasarą nuo kokių 3 metukų bent savaitę praleidžiu Palangoj su šeima, ar draugais. 🙂 Palangą aš dievinu. Ten gyvent nenorėčiau, bet paatostogaut, pats geriausias variantas Lietuvoje. Jūra, smėliukas, basanavičiaus gatvė, vafliai, karuselės, įvairiausi žmonės, ahhhh, šią vasarą būtinai ten vėl užsuksiu!! P.s. žiūrėdama į šitą nuotrauką visada mintyse pagalvoju, kokia aš durna, kad nusikirpau tokius plaukus….

Image

Be šita mergyčkos nuotraukoj, ankščiau neįsivaizdavau gyvenimo. Nors ji gyveno toliau nuo manęs, atvažiuodavo pas mane su nakvyne, ir šiaip dažnai važiuodavom visi kartu į ” gamtas ”. Neįsivaizduoju savo vaikystės be savo trijulės. Visada aš, Simona (nuotraukoj kairėje), ir Gabija gamtose būdavom tryse su tėvais, kepdavom šašlykus, maudydavomės, miegodavom palapinėse, žaisdavom, ir ahh… Galiu pasigirt, kad turėjau nerealią vaikystę. ♥

Image

Image

….Prasidėjo nuotraukos į oniuką… Jų turėjau tūkstančius kompiuterį, ir beveik visos vienodos!! Dar, buvau tikra picnik’o profė B-) ! Kaip matot, kažkada turėjau ” grifką ”. Aplamai savo plaukų aš labai nesaugodavau. Tai turėdavau ilgus ilgus plaukus, ir užeidavo ” emo ” mada, tada išsikarpydavau, ir atrodydavau kaip bomžė. Tada tik ataugdavo, užsimanau kokios grifkos, ar velniai žino kokių kirpčiukų, ir vėl plaukai nei šis nei tas. Dar gerai, kad kokia blondine nebuvau nusigalvojus nusidažyt, haha

Image

Image

O čia matosi, kad susitraumavau vaikystę su tokiom nuotraukom…….:X Na, kaip minėjau, kuo aš tik nebuvus. Buvau ir emo, ir gotė, ir moksliukę įsivaizdavau, ir visai po*istę, o ir ”sexiuke” spėjau pabūt…. Pamenu, kai tik tokias nuotraukas į one.lt dėjau, mano užrašai buvo ” bjarbjyteja ;@ lajsva, kjabjnkjt”…. baisu! Tuo metu ir barbytea, ir sexiukea, ir nepasiekiama, ir ”pasjikėljus” pabuvau.. Net neabejoju, kad ir superman’u jei tik būčiau norėjus būčiau tapus.. Žodžiu, ” sexiuke” kaip reikalas !

Image

Vieną kartą su drauge, pabandėm sudalyvaut konkurse, ir laimėt fotosesiją. Tereikėjo apsirengt kuo stilingiau, ir kas daugiau surinks ”  like ” tas laimės. Aš daug like nesurinkau, bet stilistai mane iš rinko kaip papildomą modelį. Man tada buvo 13 ar 12 metų, važiavau į Vilnių kaip sakant laimės ieškot! Buvo pati pirma fotosesija, patys pirmi stilistai, ir viskas atrodė kaip iš filmo. Labai jaudinausi, ir visą laiką neradau sau vietos, haha! Iš tikro kaip 13/12 metų mergina, visai neblogai ir pasiekiau, šita nuotrauka, kurią matot apačioje, atsidurė ” panelė” žurnalo viduje 🙂

Image

Po tokio nuotykio mano gyvenime, siunčiau kelias užklausas dėl modelių, ir visose būčiau gavus pasiūlymą, jei ne mano ūgis…. Keliose buvau gavus ” auksinius bilietėlius ” atvykti pas juos, su bikiniu pereiti per podiumą ir taip toliau, bet pati turbūt pabijojau, nes tada dar nebuvau pradėjus kasdieną dėvėti aukštakulnių, o tuo labiau nemokėjau eiti per podiumą, ir viskas atrodė itin baisiai. Dauguma sakė, kad lauks manęs kada paaugsiu, ir liepė užsukt pas juos.. Na, o aš kaip neaugu, taip neaugu.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Hmmm…. Gal ir kiek daugokai nuotraukų, bet kaip matot, fotkintis niekada neatsakydavau. Visada patiko pozuot prieš objektyvą, o vėliau tas jausmas, kai su nekantrumu laukdavau, kada pamatysiu nuotraukas. Kadangi, tokio malonumo atsisakyt nenorėjau, nuėjau į modelių mokyklą. Ten mokinomės vaikščiojimo podiumu, demostravom dažnai rūbus, bei darėm fotosesijas. Į modelių mokyklą atėjau viena, bet jau tą pačią dieną susipažinau su keliom merginom, su kuriom ir praleidau nuostabų laiką ten. Kelios nuotraukos iš fotosesijų:

Image

ImageImage

Image

ImageImageImageImageImageImageImage

Nieko gero, bet viską kažką pamačiau, kažką išmokau, ir atsidūriau keliuose ar keliolika žurnalų, hahaha

Na vaa… Jau ir taip jum per daug prirašiau, jei netingėsit, paskaitykit kada,o aš pasistengsiu greitai grįžt, čiaau

Image

21 comments
  1. Donata said:

    Negaliu nustot juoktis iš tų foto “oniuko” stilium :DDD

  2. Elžbieta said:

    Wow, kaip fainai parašei 🙂

  3. noname said:

    pats fainiausias tavo irasas bloge!:)

  4. Asdf said:

    Ten kur tu su grifka balkone (?) ir zemiau esanti ft kur tu su fotiku ruzavu, kiek tau ten metu?:D

  5. Zjujkjelis :DDD said:

    Be tai tu fainuolė nėra cia ko gėdytis ir as buvau Ones “sjeksjuke” :DD Viskas ok ;)**

  6. Maybe said:

    Dažniau tokio ilgumo post’us rašyk :)) Labai smagu skaityti.

  7. tookia tu graži, pavydžiu! Ir turiu klausimą, nuo kelių metų pradėjai dažytis? Nu ten tušai visokie ir pan. 😀

    • AŠ GRAŽI? alio ,ne:D Bet ačiūū 😀 Nuo 14 kiekvieną dieną:D O kai trylikos buvau tai taip būdavo gal į mėnesį kelis kartus… 😀 nežinau net, nelabai pamenu, bet 14 kiekvieną dieną:D O 15(va dabar) irgi visaip būna, ne kiekvieną dieną dažausi 😀

  8. Nety said:

    Labai geras irasas! :))

  9. Jovanis said:

    Visos nuotraukos grazios ir tu labai grazii (nors cia tik mano nuomone), sekmes ir greiciau sveik! 😉 ^^

    • Ačiū labai! 🙂 Jau beveik pasveikau, tai džiaugiuosi! 😀

  10. miau said:

    Tu nuostabi !!! Va tokie postai nerealūs , galėtų tokių būti daugiau : )

  11. Urtė said:

    Padaryk kokių vlogu!!!! ;******
    Pvz. Kaip modelis pasivaiksciok po kolidorių su bikiniu ir aukstakulniais ar sep visaip persirenginek ir “podiumu” pasivaiksciok LAUKSIU :***********************

    • Kaip kokiai debilei podiumu vaikščiot ane:D

      • Urtė said:

        Kdl iskart debilei?
        Juki mokinaisi modeliu but, su Kari kokia susitark ar Beate 😉

      • Vaidint kad vaikščioju podiumu??:D Nu ačiū ,ne 😀

  12. lauryna said:

    pats įdomiausias įrašas!! man žiauuriai patiko 🙂

  13. cv x said:

    padaryt vlogu. Kaip senam bloge visokių nesamonių.

  14. gabiox said:

    o kur buva ta modeliu mokykla?

Leave a Reply

