Get to know who I am


Daug kas mane pažįsta…. Arba… Bent jau žino kas esu. Kadangi blog’as naujas, nuo to ir pradėsim.

Aš Airinga Šeštokaitė. Dievinu šokius, nuotraukas, vakarėlius, bei apsipirkinėjimą. Atrodau taip :Image

Ne kažką, bet vis šis  tas.

Tęsiame. Lietuvoje gyvenau Kazlų Rūdos miestelyje. 2011 metų rugsėjo pradžioj persikraučiau į Norvegiją, bei pradėjau visiškai kitokį gyvenimą. Norvegijoj gyvenu taip pat ne didmiestį, bet veiksmo čia netrūksta. Na, o žinoma….būnant manimi. Dažnai įsiveliu į dramas, kurios atrodo lyg iškirptos iš filmo. Žinoma… pasiilgstu savo draugų Lietuvoje, savo namų…Bet….taip ir gyvenam! O čia, kelios nuotraukos iš mano gyvenimo:

Image

Image

Image

Image

Na…. Ir ant pačio galo, iš karto noriu pranešt, kad nebandau, visiem įtikt, ir žinau, kad blog’as ne visiems patiks. Bet tiesiog, aš rašau apie save, savo gyvenimą. Nerašau ilgų pasakojimų, savijautų, ir šiaip ten kokių pasakų. Atsiprašau, bet:

Ywdlr_large

labanakt:)

5 comments
  1. Donata said:

    Puiki pradžia, sekmės rašant toliau!

  2. Kamilė said:

    Airinga, džiaugiuos, kad nusprendei gįžti. Tu man toooooks fainas ir šiltas žmogus! ♥ Sekmės, saulyt, ir šiltų bei skanių šv. Vėlykų ;*!

  3. AČIŪ LABAI 🙂 Šiandien bus naujų įrašų! Ir jums gerų velykų :*

  4. sunshine said:

    susikurk bloglovin, lengviau manau daug kam bus.:*-**

Leave a Reply

